U bloccu di parcheghju cù telecomandu hè in realtà un equipagiu meccanicu automatizatu cumpletu. Deve avè: sistema di cuntrollu, sistema di trasmissione, alimentazione elettrica. Dunque, hè impussibile d'evità u prublema di dimensione è a durata di l'alimentazione elettrica. In particulare, l'alimentazione elettrica hè u collu di buttiglia di u sviluppu di i blocchi di parcheghju cù telecomandu. Siccome a corrente di guida hè relativamente grande, i blocchi di parcheghju generali cù telecomandu sò alimentati da batterie à piombu-acidu senza manutenzione, è tutti sanu chì a batteria hà prublemi di autoscarica. Deve esse ricaricata in pochi mesi, altrimenti serà prestu rottamata.
Ma per caccià a batteria da a serratura di u parcheghju è tene la in cima per carica la durante a notte, è poi mette la in a serratura di u parcheghju, credu chì parechji pruprietarii di vitture ùn sò micca disposti à fà lu.
Dunque, a direzzione finale di u bloccu di parcheghju cù telecomandu hè: riduce u cunsumu energeticu, riduce a corrente di standby è aduprà l'energia à seccu. Sè a batteria pò esse rimpiazzata solu una volta più di un annu, l'utilizatori generalmente l'accetteranu. Tuttavia, u fenomenu cumunu di i blocchi di parcheghju hè chì u ciclu di vita di a batteria hè solu di decine di ghjorni, alcuni ancu più di dece ghjorni. Una frequenza di carica cusì alta aumenterà senza dubbitu i prublemi di l'utente. Dunque, ci hè una dumanda urgente di u mercatu per i blocchi di parcheghju chì anu una durata di batteria di più di un annu.
Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2021