L'ultimu lanciamentu di unu di i novi stili di bollard post lifting, pò ottene un tipu d'elevazione di turnover apertu è chjusu.
HVM Bollard sò bollards cuncepiti è testati in crash per mitigà i veiculi ostili. Questi bollards sò stallati per prutege tutti i siti da l'attaccu potenziale, sia infrastruttura naziunale critica o centri urbani occupati.
I bollards HVM sò cuncepiti è progettati per alleggerà i veiculi di una dimensione è una velocità specifica è seranu testati in crash per risponde à stu requisitu. Ci hè parechje norme stabilite per a classificazione di i prudutti HVM, cumprese BSI PAS 68 (UK), IWA 14-1 (internaziunale) è ASTM F2656/F2656M (US).
Per mezu di una Valutazione di Dinamica di Veiculu, hè spessu pussibule di determinà a dimensione è a velocità di u veiculu chì deve esse mitigatu. Questu hè generalmente realizatu da un Cunsigliu di Sicurezza di u Terrorismu (CTSA) o un ingegnere di sicurezza qualificatu. I nostri bollards HVM ponu pisà sin'à 1.500 kg à 32 km / h (20 mph) è 30.000 kg à 80 km / h (50 mph).
I bollards HVM ponu riferite à qualsiasi tipu di bollard cuncepitu per HVM, sia fissu, muntatu pocu, automaticu, retractable o removable. Pò esse ancu appiicatu à altri prudutti di teste di crash cum'è barriere, barricate o recinzioni di filu.
Benvenuti à cuntattateci per più dettagli
Tempu di post: 26-Jan-2022