Effettu di decelerazione: U disignu di ubump di velocitàhè di furzà u veiculu à rallentà. Sta resistenza fisica pò riduce in modu efficace a velocità di u veiculu durante una collisione. A ricerca mostra chì per ogni 10 chilometri di riduzzione di a velocità di u veiculu, u risicu di ferite è di fatalità in una collisione diminuisce significativamente, prutegge cusì a sicurità di i cunduttori è di i passageri.
Funzione di avvisu: Attacchi di velocitàÙn sò micca solu ostaculi fisichi, ma ancu avvisi visuali è tattili. I cunduttori sentiranu vibrazioni evidenti quandu si avvicinanu à i bumps di velocità, chì li ricurdeghja di prestà attenzione à u so circondu, in particulare in spazii densamente populati, cum'è scole è zone residenziali, per riduce l'accidenti causati da negligenza.
Tempu di reazione miglioratu:In situazioni d'emergenza, a decelerazione di u veiculu dà à i cunduttori più tempu per reagisce. Questu permette à i cunduttori di piglià azzione più veloce, cum'è frenu, guida o evitendu ostaculi, riducendu cusì u numeru di accidenti.
Cuntrolla u cumpurtamentu di guida: Attacchi di velocitàguidà in modu efficace u cumpurtamentu di guida di i cunduttori, facenduli più rispettendu e regule di trafficu è riducendu a freccia di frenata brusca è cambiamenti casuali di corsia. Questa standardizazione di u cumpurtamentu pò aiutà à migliurà u flussu generale di u trafficu è à riduce e scontri causati da una guida impropria.
Aumentà a cuscenza di a sicurità:L'ambientazione dibumps di velocitàstessu trasmette un missaghju di sicurità, ricurdendu à i cunduttori di stà attenti in spazii specifichi. L'istituzione di stu tipu di cultura di sicurità pò incuragisce più cunduttori à riduce in cuscenza a so velocità, migliurà cusì u livellu generale di sicurezza stradale.
Per riassume,bumps di velocitàùn pò micca solu riduce direttamente a gravità di l'accidenti in casu d'un accident di vittura, ma ancu migliurà a sicurezza stradale per mezu di più miccanismi è riduce u risicu di accidenti.
Per piacèdumandatecis'è vo avete qualchì quistione nantu à i nostri prudutti.
You also can contact us by email at ricj@cd-ricj.com
Tempu di post: 17-10-2024